Junya-天才与尘埃

Moonglow, Lamp Low - Eleni Mandell

小豆之家:


作曲 : Mandell


Moonglow, lamp low,

月光城,灯火暗


All I need is a rainbow,

我想要一道彩虹


And true love,

和一份真挚的爱情


Just like sugar in my coffee,

像融化在我咖啡里的糖


Moonbeam, sleeping,

月光眠,睡的香


All I need is a sweet dream,

我只想要一个美梦


And true love,

和一份纯真的爱


Just like honey in my tea,

就像茶水里的蜜糖


The sky says goodbye,

天空挥着手说再见


With the wink of an eye,

扑闪着双眼


Bright blue yawning to the west,

倦意的蓝天对着日落的余晖打着哈欠


Windows are shining,

窗户闪闪发着光


As the sun goes down fighting,

太阳宣告下山


And the houses on the hill,

丘陵上的房子


Are getting undressed,

都卸下疲倦的妆容


Moonshine, dream time,

白月光,梦之乡


All I need is a goldmine,

我需要一个面包


And true love,

和一份真挚的爱情


Just like sugar in my coffee,

像融化在我咖啡里的糖


The sky says goodbye,

天空挥着手说再见


With the wink of an eye,

扑闪着双眼


Bright blue yawning to the west,

倦意的蓝天对着日落的余晖打着哈欠


Windows are shining,

窗户闪闪发着光


As the sun goes down fighting,

太阳宣告下山


And the houses on the hill,

丘陵上的房子


Are getting undressed,

都卸下疲倦的妆容


Moonglow, lamp low,

月光城,灯火暗


All I need is a rainbow,

我仅仅需要一道彩虹


And true love,

和一份真挚的爱情


Just like sugar,

像块方糖


True love,

纯真的爱


Just like honey,

像蜜糖


True love,

真挚的爱


Just like sugar,

像块方糖


In my coffee,

融化在我的咖啡里


Coffee,

我的咖啡里


Coffee.

咖啡

小豆之家敬上!

评论

热度(4)